Klanten beoordelen ons met een 8,7 / 10 - 5021 beoordelingen Bekijk de ervaringen

Veelgestelde vragen


Heb je vragen over het bestellen, bezorgen of serveren van onze koude hapjes? Hieronder vind je de meest gestelde vragen en de antwoorden. Zo weet je precies wat je kunt verwachten wanneer je bij ons bestelt.


1. Hoe kan ik koude hapjes bestellen?

Bestellen gaat eenvoudig via onze website. Kies het gewenste hapjespakket of schaal, selecteer het aantal personen en plaats je bestelling in je winkelmandje. Reken daarna veilig af en wij regelen de rest.


2. Hoe worden de hapjes bezorgd?

Onze hapjes worden gekoeld en netjes verpakt bezorgd door heel Nederland en Belgie. Ze worden geleverd in een mooie doos of op een schaal, vaak inclusief een kartonnen presentatieframe. Je hoeft de hapjes alleen maar uit te pakken en neer te zetten.


3. Zijn de hapjes direct klaar om te eten?

Ja! Al onze hapjes zijn geschikt om op kamertemperatuur te eten. Je hoeft dus niets op te warmen of te bereiden. Dit maakt het extra makkelijk voor verjaardagen, borrels of zakelijke bijeenkomsten.


4. Moet ik de hapjes in de koelkast bewaren?

Nee, dat is niet nodig. Onze hapjes zijn zo samengesteld dat ze op kamertemperatuur gegeten en bewaard kunnen worden.


5. Voor hoeveel personen zijn de hapjes geschikt?

Bij ieder product staat duidelijk aangegeven voor hoeveel personen de schaal of box bedoeld is. We hebben pakketten vanaf 6-8 personen tot complete boxen en schalen voor groepen van 20 personen of meer.


6. Wat als ik de hapjes op zondag nodig heb?

Heb je de hapjes op zondag nodig? Laat ze dan op zaterdag bezorgen. De hapjes blijven uitstekend op kamertemperatuur en zijn de volgende dag nog steeds klaar om te serveren.


7. Kan ik speciale wensen of dieetvoorkeuren doorgeven?

Ja, dat kan! Laat bij je bestelling weten of er rekening gehouden moet worden met bepaalde voorkeuren, zoals vegetarisch, halal of vegan. We denken graag met je mee en kijken naar de mogelijkheden.


8. Hoe ver van tevoren moet ik bestellen?

We raden aan om minimaal enkele dagen van tevoren te bestellen, zodat we je hapjes tijdig en vers kunnen bereiden. Voor grotere groepen of speciale gelegenheden adviseren we iets eerder te bestellen.


9. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij levering?

We raden aan om altijd iemand aanwezig te laten zijn om de hapjes in ontvangst te nemen. Indien dit niet lukt, zoeken we samen naar een passende oplossing.


10. Hoe worden de hapjes gepresenteerd?

De hapjes worden geleverd in een mooie box of op een schaal. Vaak inclusief een kartonnen etagere of presentatieframe, zodat je de hapjes direct feestelijk kunt serveren.


Staat jouw vraag er niet tussen?

Neem gerust contact met ons op via onze klantenservice. Wij helpen je graag verder, zodat jouw bestelling zorgeloos verloopt en je optimaal kunt genieten van onze koude hapjes.

Gratis verzending in Nederland
België voor 20,- thuis bezorgd.

Veilig betalen
Wij maken gebruik van veilige betaalmethodes zoals iDeal & BanContact.

Betalen op factuur
Voor Nederlandse zakelijke bestellingen is betalen op factuur ook mogelijk.

Logo Feedback Company

Ruim 5000 klanten beoordelen ons met een 8.7. En daar zijn wij trots op. klik op de onderstaande knop om alle beoordelingen te bekijken

Bekijk alle beoordelingen
Logo Hapjes Aan Huis

Met de kracht van Hapjes aan Huis achter ons, profiteren onze klanten van meer dan 15 jaar ervaring in catering en foodservice.